HomeKlantenservice > Dienst na verkoop

Dienst na verkoop

Er is een probleem met uw bestelling, een vraag of opmerking omtrent uw product of factuur? Wij staan steeds klaar om u te helpen!

Technische vraag?

Voor advies of technische vragen kan u terecht bij Toon en Alexander:

  • E-mail: Advies@eco-star.be

Interventie nodig?

Neem contact met ons op, wij zorgen dat uw probleem snel opgelost wordt! Noteer het merk en type van het toestel, en eventuele foutcode voor u belt.

  • E-mail: service@eco-star.be
  • Telefoon: 03/284.55.55

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9 tot 12 uur, en van 13 tot 16 uur.

Wat kan u zelf al doen?

Heeft u een probleem met een elektrisch toestel, controleer dan de zekering en het stopcontact waar het toestel op aangesloten is. Heeft u een probleem met een cv-ketel? Probeer het toestel te resetten of het toestel enkele seconden uit te schakelen en dan weer in. Start het toestel niet en komt er een foutcode op het display? Dan zal er een technieker moeten langskomen voor herstelling.

Noteer de foutcode, alsook het merk en type van uw toestel. Zo kunnen wij bij het inplannen van de afspraak een inschatting maken van het probleem en zorgen dat de technieker de nodige wisselstukken bij heeft.

Administratie

Heeft u vragen omtrent een offerte, factuur of ander document? Dan kan u contact
opnemen met Wendy:

  • E-mail: facturatie@eco-star.be

Keuringsverslag of onderhoudsattest

Deze documenten worden automatisch verstuurd, nadat wij uw betaling ontvangen hebben.

Veelgestelde vragen

Hier vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. 

Heeft u een probleem met een elektrisch toestel, controleer dan de zekering en het stopcontact waar het toestel op aangesloten is.

Heeft u een probleem met een cv-ketel? Probeer het toestel te resetten of het toestel enkele seconden uit te schakelen en dan weer in.

Controleer de gastoevoer, staat er een gaskraan dicht? Of heeft u een prepaid gasmeter en is het budget op? Heeft u een gasfornuis, dan kan u daar testen.

Start het toestel niet en komt er een foutcode op het display? Dan zal er een technieker moeten langskomen voor herstelling.

Noteer de foutcode, alsook het merk en type van uw toestel voor u belt.

Nee, wij doen uitsluitend herstelling aan gastoestellen.

Nee, wij doen uitsluitend herstelling aan gastoestellen.

Je kunt een interventie aanvragen door contact op te nemen via e-mail of telefonisch.

De interventie kost € 179 inclusief 6% btw.

Eventueel nodige wisselstukken zitten niet inbegrepen en zullen apart aangerekend worden. U wordt over de prijs geïnformeerd, en pas na uw akkoord zullen we onderdelen vervangen of bestellen. 

Is een extra interventie nodig? Dan wordt € 45 voor de verplaatsing aangerekend en € 80 per uur in regie.

Gezien het totaalbedrag vooraf moeilijk in te schatten is, wordt meestal gekozen voor achteraf betalen via overschrijving.

Indien u wenst, kan u ook cash betalen aan de technieker die de herstelling uitvoert.

Wij werken uitsluitend rondom volgende gemeentes: Antwerpen en Aartselaar

Wij voeren uitsluitend herstellingen uit aan gasketels van de merken Bulex, Bosch, De Dietrich, Itho-Daalderop, Junkers, Remeha en Vaillant.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op via:

Klantenservice

“Wij staan klaar voor u, elke werkdag van 9u tot 12u en van 13u tot 16u.
Kies een onderwerp zodat wij u beter kunnen helpen.”

Klik buiten deze bar om te sluiten
VergelijkVergelijker sluiten